Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Serlok:

Státusz?

Látom M*rtin*k lefoglaltak rendesen... Ma nem túl sok minden történt (=szénné dolgoztam magam, remélem örülsz h jövedéki adós cuccokat kellene angolra fordítanom, de a ********** [online szótár] nem éppen a szakszavak MEKKÁJA), tűrhető volt az ebéd, O*** **** 30. szülinapján volt chippendale (a szülei is ott voltak amúgy... - jut eszembe, nálad miért nem volt?!), mondjuk három csajnak tartották egyben. Csipi lesz az új F**** (feladatok terén, belföldezni fog), F****nek januárig van feladata, ja és hamarosan jön hozzánk új ember.
Megnéztem az almodóvar filmet, nem volt rossz (igaz maradandó sem, bár ennek most inkább örülök)
ennyit mára
HOL VANNAK A KÉPEK?!?!?!?!?!

S

[Ö... Valaki mondja már meg, hogy kell írni hogy a helyjljel-t. Nem lett ugyan aláhúzva, de nekem valahogy furcsa.]

A bejegyzés trackback címe:

https://missdateam.blog.hu/api/trackback/id/tr35113933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása