Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Miss Da Team 2013.03.03. 09:37

Serlok:

Nem-e égnek a vonalak?!
Nem-e égnek a vonalak-e?!
Hát hogyne égnének!

Ma pölö az volt hogy csipi berekedt és nem volt hajlandó elénekelni nekem legalább a boci boci tarka első pár taktusát. most mondd meg... ember az ilyen?! Ja és oroszlánlány vitte *****ra scm megbeszélésre és a kocsiban szóba került a Király így Csipi önbevallása szerint eléggé fényezte a testem Oroszlánynánynak hogy jaj de állat *** employee vagyok
Ja és anélkül hogy összebeszéltünk mindenki lila ingben jött dolgozni, akinek csak kukija van. Még Mr. Taigetosz is, aki -KAPASZKODJ- fél órát volt a büfében délután ! ! ! ! ! ! ! Durván nyomja az biztos
tök szar kedvem van, biztosan kezd kijönni rajtam hogy nincs tím :/ Dobolni sincs kedvem

már megint mi a sz@rt akarsz venni a megtakarított napidíjból?! egy újabb táskát?! wétéef?
amúgy repülsz Bishkekbe? de gondolom igen, Serlok mindent kitalál

Szerintem ne idegeskedj hogy nem fogsz megfelelni. Valamit csak tudnak ezek a Szansz Frontyierek hogy felvettek és pont téged választottak a töbmillió jelentkezőből, akik alig várták hogy Kazahsztánba utazhassanak.
Emlékezz a ***ban is egész húzós volt a felvételi (vagy csak nekem? :)) aztán Pí is hogy meglátta benned a fantáziát :) Szóval nem hiszem hogy nem fog menni. Vagy miket hazudtál össze magadról hogy igent mondtak? :D
Na de mindenkinek bele kéne rázódnia amúgy is, könyörgöm két nap telt el... Persze hogy nehéznek tűnik (tsu-tsu, vállrázás)

Remélem örülsz hogy csináltam valami levest és lábszagú lett a krumplitól. Ez is a te hibád. Ja és mondhattad volna hogy a hagymát nem max fokozaton üvegeljük a pici olajon az edény aljában. Kábé két másodperc alatt befeketedett a kondér alja, úgyhogy maradjunk annyiban hogy kétszer indultam neki. (Anyám tanácsára immár 80C-on, nem százhatvanon...) De már ettem másfél tányérral.

Vannak új szőnyegfotók az OBIból de túl szürkék vagy lilák, meg az eddigiek jobbak sztem. Vagy nem?
Lehet majd küldöm őket.

Hint: End
Bye

Serlok

[A tsu-tsu nálunk a kétoldalról kapott pofon hangja, a vállrázás = két kézzel megfogni a másik vállát, és rázni.]

A bejegyzés trackback címe:

https://missdateam.blog.hu/api/trackback/id/tr415114145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása